Life can do terrible things

Hejchu.
Idag skulle jag upp tidigt, typ halv åtta, fem över halv nio kom jag upp och kom bara en timme försent till skolan. Jag ska gå i skolan hela den här veckan, jag går kursen estetisk kommunikation som de andra esteterna läste i ettan, det är en koncentrationsvecka nu så om jag kommer dit varje dag kommer jag klara kursen. Det var ganska segt helt ärligt, haha, men de i min grupp var trevliga. 
När jag slutat skolan åkte jag iväg till Manne, han öppnade inte dörren. :/ Vi pratade om allt, kollade bilder, äckliga videos som jag skrek ihjäl mig åt, och vi utforskade den mörka källaren och jag höll på att dö. Runt halv sju åkte han till gymmet och jag till Oscaria. Det gick rätt bra och Amanda är underbar. Jag åkte hem någon halvtimme tidigare än vad jag borde, duschade och sjöng ikapp med Justin. Nu ska jag snart upp och lägga mig och försöka komma upp tidigare än vad jag gjorde idag imorgon.. 
Pusshej!
Har en tendens att alltid se busig ut..?
Alltid så seriösa, och snygga! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback