I'll pick up these broken pieces until I'm bleeding if that'll make you mine

Jag har världens sötaste och finaste kompis som gav mig två nagellack för någon vecka sedan, hon heter Amanda. Iallafall, jag älskar nagellack, det finns inget bättre, finare, underbarare typ..! I februari 2011 skrev jag ett inlägg om saker jag samlar på, jag skrev om nagellack och tog en bild på de jag hade då, då tyckte jag det var en del, nu har jag samlat på mig en hel del fler. Sen är det ju en helt annan sak om jag brukar måla naglarna eller inte.. Tänkte att ni bryr er, men min blogg, mitt liv, erat val om ni läser eller inte! :)
Februari 2011.
De två jag fick av Amanda!
Min samling nu, och fler ska det bli!:)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback