I'll give you all I have to give and more

Hallue.
Försov mig även idag, så inatt SKA jag somna i tid och imorgon SKA jag gå upp halv åtta och komma i tid, höga krav. Jag kom hur som helst till Svänghjulet typ halv elva idag fast vi börja nio. Vi repade våran teater ett par gånger under dagen och sen inget mer. Jag drog lite tidigare och åkte hem och duschade och plattade håret innan jag drog till stan och träffade Amanda. Vi letade fika, aslänge.När vi väl hittade det satt vi på affären och mumsade i oss. Vid sex träffade vi Dennis på donkefinken, vi sa hejdå till Amanda och gick hem till honom. Vi kollade på någon skräckfilm (som jag INTE blev rädd för) och hade det bra. Nu har jag ganska nyss kommit hem och ska duscha.
Ciaokatt.
glad



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback