I found you in the pouring rain

Hejhopp.
Igår var det fredag, jag sov länge och åkte till Amanda på kvällen. Vi fixade oss och sådant trevligt och sedan åkte vi iväg till en fest i Sörbyängen, det var kul men den tog slut för snabbt. När vi kom hem åt vi chokladbollesmet och lussebullar och kollade på nya Wild kids som är askonstigt.. :(
Imorse när vi vaknade klockan halv åtta var vi trötta tjejer och vi låg i sängen och pratade om konstiga saker och blev en halvtimme sena till barnträningen på Oscaria. Den gick bra och jag och Amanda stod tillsammans så det var bäst. Det var väldigt..bra. När jag kom hem gick jag och mamma och handlade och sen lagade jag goood mat till oss. Sen gick vi till mormor och nu sitter jag här och gör ingenting. Ska äta snart och sen drar jag till Amanda och taggar en trevlig kväll! 
Pusshej.
Snigg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback