How do I get you alone?

Tjenis!
Igår vid fem åkte jag till Amanda, fastnade bakom ett lååång luciatåg typ och ville slå ihjäl någon. Kom iallafall fram efter många om och men och vi slängde på oss lite smink och kläder och plattade våra vackra hår innan vi blev skjutsade till parkhallen där vi köpte dricka och hade parfymflaskor. Efter det åkte vi till Evelina där vi åt med henne, Michaela och Elin. Runt halv tio åkte vi till Erik där Jesse och Dennis var, sedan kom även Kim. Det var en trevlig kväll! Kim berättade om sin tank som hade samma bredd, höjd och längd som pingisbordet. Vid tre någon gång skulle jag och Amanda gå hem, vi trodde det var aslångt fast det tog typ bara tjugo minuter. Vi somnade för sent och vaknade för tidigt. 
Idag pluggade vi. Vi var lite väl flummiga men det gick bra. Jag vet inte riktigt när jag åkte hem, men någon gång på eftermiddagen iallafall.
Nu lyssnar jag på Darin.
Jag skulle ha träffat Manne idag, men var tvungen att ställa in (förlåt, förlåt, förlåt!!) så ni får en assnygg bild på oss!
Ciaokatt.


» P

BREDDEN HÖJDEN LÄNGDEN

gjorde mitt liv <3

2013-02-10 // 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback