Bullets shine like gold in the snow

Jag blir alltid så ledsen när musik man lyssnat på i flera år helt plötsligt blir mainstream och allt och alla lyssnar på den, just nu tänker jag mest på Passenger. Jag har lyssnat på honom(/bandet innan det splittrades) sedan jag var ungefär tio år och nu helt plötsligt för att en av Mikes skivor kommer på Spotify (okej, Flight of the Crow fanns innan, men låtarna på den skivan har blivit uppspelade ungefär 10000000 gånger så många gånger som innan All the little lights släpptes nu) så blir hela världen obsessed.. Vet att jag borde vara glad, glad att folk får höra denna underbara musik, glad att det går bra för Mike, glad bara glad, men nej. 
Låten Let her Go har varit en utav mina favoritlåtar hur länge som helst och jag blev så glad när det änligen gick att lyssna på den på Soptify efter ett år, sen blev den Spotifys populäraste låt. 
FML.
Bitter.
En utav (bandet) Passengers finaste låtar. 
Versionen av Let her Go som jag alltid lyssnade på förut. 
Annan underbar lite nyare låt som inte finns med på All the little lights, därför inte allt för mainstream, än..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback