Baby

Jag och Amanda pratade ju om namn inatt/idag. Förut har jag varit lite orolig över att jag måste skaffa massa barn för jag har massa fina namn, nu har det blivit ännu jobbigare.. Här kommer en lista med finfinfina namn som jag kan tänka mig att döpa mina barn till.
 
Lillie
Malva
Vilda
Sopi
William
Hugo
Rufus
Sofus 
Sandor 
Danny
Milla
Abeba
Majamanda
Smilla
Saga
Joshua
Noah
Nova
Moira
Albin
Alvin
Harald
Ulrik
Arvid
Hannie
Ariel
Melody
Alfons
Morgan
Minna
Andrew
Angus
Ansgar
Elliott 
Algot
Emil
Aurora
Shelly 
Daisy
Cindy 
Davida 
Dolores 
Eila 
Elvira 
Elise 
Hilma
Emelia 
Irma 
Inez 
Junia 
Catilin 
Leah 
Mabel
Maia
Nelly
Ottilia
Pamela
Renate 
Signe 
Stella 
Tindra 
Tuva 
Vega 
Wilma 
Wenche 
Zarah 
Zoey 
Elva 
Adrian 
Alvar 
Benjamin 
Bruno 
Caesar 
Charlie 
David 
Didrik 
Douglas 
Eddie 
Edvin 
Elis 
Vidar
Elon 
Leo 
Leon 
Esaias 
Fabian
Felix
Freddy 
Gabriel 
Gilbert 
Gustav 
Phelisia 
Hampus 
Hannes 
Helmer 
Herman 
Isak 
Jakob 
Jerker 
Jesper 
Joel 
Julius 
Kasper 
Caspar 
Lauri 
Leopold 
Lukas 
Lorentz 
Malcolm 
Malte 
Mario
Matteus 
Maximilian 
Mika 
Milton 
Måns 
Nathaniel 
Oliver 
Oskar 
Paulau
Pontus 
Raul
Rasmus 
Robin 
Sakarias 
Samuel 
Svante 
Teofil 
Torkel 
Trulls 
Valter 
Viggo
Vilgot 
Vincent 
Wilex 
Zac
Timothy
Aivar
Minnie
Egon
Lunar
Amilia
Abelina
Baltasar
Claudia
Aron
Noel
Holger
Edmund
Jamila
Marcel
Caspian
Daphne
Dominic
Jasper
Melvin
Jolie
Neo
Tristan
Emilio
Jeremie
Celine
Elias
Leslie
Milo


» Måne

Men...men... Kiwi då? :(

2013-02-04 // 07:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback