All I want to be is everything at once

Hejchu.
Inatt sov jag hos Dennis, det var jättebra men jag kände mig jobbigare än någonsin typ, haha... Jag följde med till hans idrottslektion och efter den gick jag och Amanda och köpte MAAAAAAAT och COOOOOLA, me like. När vi hade tjockat klart oss satt vi på Karro ett tag och jag träffade Helena och Amelia, saknade tjejer! På eftermiddagen gick jag på stan med mamma och jag halvsov hela tiden. Klockan kvart över fem var jag tillbaka på Karro för barnträningen som gick helt okej. Vid sju när den var slut åkte jag till Amanda och vi bakade allt ni kan tänka er, sjukt gott. Vi satt framför ugnen och drack te. Skonstiga.♥ Vid tio åkte jag till Dennis, vi gjorde inte så mycket alls. Nu har jag nyss kommit hem, jag lyssnar på musik, tänker och vill bara... göra något.
Bai.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback