Warm me up with your christmas love

Jag älskar denna underbara månad! Det finns nog inget bättre än december. 
Det har redan gått fyra dagar, tiden bara flyger förbi. 
Varje morgon när jag har gått upp har det varit mörkt, men det har inte stört mig alls, det är bara mysigt! Flera gånger när jag har åkt till skolan har det bara börjat ljusna men jag bryr mig inte ett dugg. 
Jag älskar att gå upp tidigt och kolla på julkalendern. Jag älskar att gå omkring och leta julklappar. Jag älskar att öppna julklappar. Jag älskar alla ljusstakar och ljus. Jag älskar den där härliga känslan man får i kroppen när man kommer på att det faktiskt är decemer. Jag älskar att räkna ner dagarna tills jag åker till Thailand, mitt andra hem. Jag älskar helgerna i december. Jag älskar alla planer jag har fram tills jag åker. Jag älskar december. 
Jag skulle inte ens klaga om det kom snö nu. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback