Those were the best days of my life

Man firade ju som ni nog vet Thanksgiving i USA nyligen. Det fick mig att tänka på hur tacksam jag är för många av de saker som hänt under det här året. Delar upp det här i flera olika inlägg som kommer upp då och då.
 
Jag är helt otroligt tacksam för att jag fick möjlighet att åka till Thailand och jobba på Child protection home! Det var och kommer alltid att vara det bästa jag någonsin gjort. Min tid där var helt otroligt underbar på alla sätt. Jag fick känna mig behövd och den känslan är den allra bästa. Jag längtar tillbaka verkligen varenda dag, tänker på de fina barnen och hur de mår och var de gör. 
Jag minns att jag inte ville åka. Jag grät väldigt mycket dagarna innan och hade svårt att säga hejdå till alla. Det var först kvällen innan jag skulle flyga iväg som jag insåg vilket enormt äventyr jag hade framför mig. Jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen, och det skulle inte kunna ha blivit bättre.
Min resa fick mig att utvecklas väldigt mycket och jag är så glad och tacksam att jag verkligen gjorde det.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback