It's christmas time

Hej!
I torsdags träffade jag Manne för första gången på länge, trevligt!:)
När jag vaknade på fredagen var det snö och jag blev så glad. Just nu när jag skriver det här så snöar det igen, supermysigt. Skoldagen var ganska seg men på eftermiddagen träffade jag Amanda och då blev livet bra igen. :D Vi chillade asgalet och hade en riktigt mysig fredagskväll. Vi vaknade tidigt och jag åkte hem. 
Igår var jag och mamma på Marieberg på morgonen/förmiddagen/tidig eftermiddag. Vi julshoppade och åt och hade det allmänt astrevligt. När vi kom hem var det dags att fira julafton med mormor, David och Emma. Det var så kul, och härligt och mysigt. Jag älskar julen. ♥
Hoppas ni mår bra, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback