I can make the stars dance

Hejjj.
Idag var en seg dag, fram tills någon gång runt fem då jag fick åka iväg till Oscaria och träffa mina favoriter här i världen! Det var min sista träning för den här terminen idag eftersom jag åker iväg jättesnart. De sista miuterna av träningen hade jag och Amanda en egen liten avslutning för dem där de fick varsitt julkort och en candy cane plus  finfina Wilma som vann vandringspokalen. Jag och Amanda fick också varsin fin kopp med godis i av Alva, Emil och Oskar. Ni får se en bild imorgon. Vad jag kommer sakna alla de underbara människorna nu när jag åker iväg. De är så himla bäst! ♥

Nu har jag duschat och målat naglarna och ska packa lite grann. 
Hoppas allt är bra med er, puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback