Guldgymnasterna

Tänkte skriva om en annan sak som hänt under det här året som jag är tacksam för. 
 
Att jag och Amanda fick börja träna guldgymnasterna! Jag minns att jag verkligen, verkligen inte ville byta grupp. Ska jag vara ärlig så trivdes jag inte alls bra i gruppen vi tränade tidigare men man var ändå van vid det. Men vi bestämde oss för att byta iallafall, den här gruppen behövde ju fler tränare och våran förra hade runt 4855840 tränare tror jag... 
Och vad jag är glad att vi bytte! De här gymnasterna är de absolut finaste människorna man kan tänka sig. Jag vet att jag skriver det ofta, men jag tycker verkligen det. Man har fått en otroligt bra relation till allihopa. Hela gruppen är så mysig, alla bryr sig om varandra, är bra vänner och håller ihop. Om jag också hade varit runt 11 år hade jag verkligen velat träna med det här laget! 
De är så underbara, varenda en!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback