Believe tour

Jag är så extremt, äckligt, brutalt, otroligt tacksam för att jag i år fick se min absolut största idol någonsin live, JUSTIN BIEBER!

Jag kan fortfarande inte fatta det. Han var max tio meter ifrån mig. Och hela grejen var så sjuk. Han var 100000 gånger snyggare, perfektare än vad han är på bild och video där han redan är helt oh my Bieber. Jag får en sjuk känsla bara jag tänker på det, jag har varit i samma lokal som Justin Drew Bieber. Killen som sitter fasttjepad på alla mina väggar och mitt tak blev helt plötsligt 3D och levande och bara stod där på scen och gjorde världens perfektaste, grymmaste show någonsin. Jag fick se honom två dagar i rad. Min Justin. 
I flera månader efter var jag i en slags chock. Jag kunde inte lyssna på hans musik utan att börja gråta på länge. Jag satt ofta och bara kollade på alla posters på honom, försökte ta in allt av honom. Jag vet inte om jag någonsin kommer förstå att jag faktiskt har sett Justin live. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback