All the way down

Jag har haft en mysig och julig helg!
I fredags träffade jag Amanda tidigt för att julbaka! Det var så mysigt, och vi misslyckades inte jättemycket, typ, kanske.. Men det blev väldigt gott iallafall! :) Vi kollade på en gammal julkalender innan vi somnade, mys.
På morgonen var det dags för barnträning, det gick bra. De är så duktiga.
När jag kom hem gick jag och mamma till mormor och för ännu ett julbak. Det kanske blev bättre, men det var absolut inte alls lika kul som mitt och Amandas! Vi var hos mormor och morfar till sent på kvällen. 
Igår träffade jag Amanda. Vi julfikade och sen kom Maja och då spelade vi julmusik. På kvällen kollade jag och mamma på julkalendern, julfikade och öppnade lite julklappar. 
Bilder kommer senare.
ÄNTLIGEN ÄR DECEMBER HÄR!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback