This or that

JAG HAR TRÅKIGT
 
 
dryck: 
coca-cola/fanta? - Cooola
kaffe/te? - Te dårå
saft/juice? - Men neeee, sodastreamad saft 
oboy/alkohol? - Jag gillar inte oboy
mat: 
pizza/hamburgare? - PERFEKTA PIZZAN oh my ahhh
tacos/köttbullar? - Båda fan
glass/godis? - VINGUMMIN
salami/skinka? - Skinka på toast, annars klarar jag mig helt okej utan båda
chips/cheeseballs? - Hahahahaah cheesballs, nejmen chips
utseénde: 
långt hår/kort hår? - Undrar de om jag har det eller vad jag tycker mest om? Lost
lång/kort? - Justin Bieber
kurvigare/smalare? - Anorexia och fettma
målade naglar/ ej målade naglar? - Snyggast med målade ju
tatuering/piercing? - Gaaaaaah båda
random: 
sommar/vinter? - SOMMAR
liseberg/grönan? - Haha, ofta man säger grönan? Gröna lund
myskväll med familjen/utekväll med kompisar? - Utekväll men kompisar, kompiiiiiiiiiiiiiis!!!!!
film hemma/bio? Båda typ
morgon/kväll? - Kväll, natt
Frågor: 
Hur gammal är du? 45
Vad är bäst med din ålder? Allt äger
Vad är sämst med din ålder? Allt suger
Hur gammal skulle du vilja vara? 45
_______________________________
Har du några djur? - Jajamensan
Vad för djur? - Två marsvin, två katter, två guldfiskar, en kompis
Ras? - Giraff
Namn? - Plopp, Plooy, Theodor, Jonathan, Cosmo, Wanda, Kompis
Färg? - Grön
_______________________________ 
Bor dina föräldar ihop? - Ahh
Har du några syskon? - Ahh
Hur många? - Många
Namn? - Bror
Ålder? 45
_______________________________ 
Har du en pojkvän? - Jaaaaaaaaah
Är du kär  i någon? - Nej jag har pojkvän men är inte kär?? Aja
________________________________ 
Har du en bästa vän? - Hihihhihi ja!!!!!
Vad heter han/hon? - KOMPIIIIIIIIIIIIIS!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback