Sommaren 2013

Den här sommaren har varit völdigt mycket mer händelsefull än förra sommaren, ändå kommer inte detta inlägg vara ens i närheten av det som jag skrev om förra sommaren. Jag kommer inte ihåg allt jag gjort eftersom jag inte har bloggat speciellt mycket och inte heller tagit en massa bilder, jag har bara levt mitt liv i den takt som passar mig, 
Förra året började min sommar på valborg, så kan jag inte säga att det var i år eftersom maj var världens längsta, segaste och värsta månad. Så i år började nog min sommar den dagen jag och Amanda flyttade in i våran älskade lägenhet igen. Det kändes så extremt konstigt att komma tillbaka dit och samtidigt så bra! Det var vissa saker vi inte orkade lösa med lägenheten, som att fixa en säng och därför har vi sovit på två madrasser på golvet hela sommaren. 
Vi hade en "kompis" under ett par krävande veckor av sommaren. Jag har inte mycket mer att säga om det just nu förutom att det var så sjukt jobbigt.
I början av sommaren hade vi ofta kompisar i lägenheten, mest typ Dennis och Adam, vilket var mycket trevligt. 
Jag var på två skolavslutningar i år, Karros och Navets(Majas). Det var ju trevligt. Maja sjöng fint. Jag var även på en gymnastikavslutning med mina favoritungar. Jag och Amanda var jättehungriga kommer jag ihåg haha. Vi hade gjort diplom till barnen med olika titlar och det blev väldigt uppskattad och det var kul. 
Sen var det dags för min Amanda att fylla 18! Vi åt pannkakstårta, öppnade presenter och festade wiiihooo. Och två dagar senare fyllde Dennis också år, och dagen efter det tog han körkort wiiihooo.
Sen var det dags för midsommar!! Guuuuuuuu vad taggad jag var. Jag höll på att explodera flera dagar innan eftersom jag var så taggad på att äta haha. Det var så gott och gott! På kvällen plockade jag och Amanda blommor att lägga under kudden. Vi gick omkring barfota i vårt kvarter, måste sett så fult ut.
Och sen den där jävla festen, som knäckte mig totalt. 
Dagen efter åkte jag till Danmark och träffade mina finfina kusiner. Det var en mycket trevlig helg och det var så skönt att få komma iväg just då.
Jag var bara hemma i några dagar innan jag åkte iväg till Kroatien i en vecka med mamma. Det var en underbar resa och jag mådde så himla bra.
När jag kom hem var jag tvungen att gå igenom en väldigt jobbig sak.
Sen började jag och Amanda umgås mer och mer med en ny person. Vi blev tajta väldigt snabbt och hade en mycket speciell relation. Vi gjorde en massa kul saker, vi hade tillexempel en spirituell ritual i skogen, och hela vägen hem pratade jag om hur spirituell jag är och massa shit haha. Vi åt ofta tillsammans, någon lagade mat och så satt vi ute och åt, det var så trevligt. En kväll åkte vi till Vivalla och gjorde kaos. Sen chillade vi på stan. Jag var helt osminkad och gick omkring med mjukisbyxor, linne och keps och kände mig asful men jag tror aldrig jag har fått så många snälla kommentarer som då. Den kvällen/natten var så bra. 
Jag fuckade ur på en mycket hatad person som är dum i huvet.
Sen fick jag träffa en bebis, åååh den känslan alltså. 
Sen hände en sak som fick mig och Amanda att fucka ur. Jag kände mig så övergiven, och vi var båda extremt sura, arga, exploderande, allt. Förstår inte hur vi kunde hantera detta. Det blev inte bättre, allt var redan förstört.
Jag råkade se en sak det inte var meningen att jag skulle se och det förstörde mig. Jag är fortfarande så rädd.
Sen åkte jag och Amanda båten till Finland, sååååå kul!!! När vi kom hem till Sverige igen stannade vi i Stockholm ett par dagar och var på Gröna Lund och shoppade. Och det bästa av allt, vi lämnade våra mobiler hemma, så värt! Bara någon vecka efter att vi hade kommit hem åkte vi iväg igen.
Sen började skolan, så hemskt. Sen dess har det inte hänt så mycket.
Andra saker jag gjort under sommaren har bland annat varit att
-träffa The random patch kids en del, ganska ofta till och med nu de senaste veckorna
-gått ut en massa gånger, haft väldigt kul
-träffat Dennis
-träffat andra kompisar
-saknat Thailand
-fangirlat
-ätit
-umgåtts mycket med mamma
-LEVT MITT LIV
 
Jag har haft en bra väldigt bra och fin sommar.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback