Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå och längre ändå

Min kompis är den absolut bästa vän en människa kan få. Hon gör mitt liv så mycket enklare, för med henne vid min sida behöver jag aldrig vara orolig, jag vet att jag alltid har någon som tar emot mig om jag faller, hur dumma saker jag än gjort. En vän som inte dömer en, vad man än gör, är det finaste man kan få. Någon som älskar en ändå, och någon som man själv älskar flera miljoner varv runt jorden och så mycket mer. Min kompis heter Amanda, Pjong, och hon är bäst.
Reach for my hand cuz it's held out for you
My shoulders are small but you can cry on them too
Everything changes but only one thing is true
I love you
Med Amanda kan jag ALLTID vara mig själv till 110%, och det är det skönaste jag har varit med om. Händer något pinsamt skrattar vi bara åt det, driver med oss själva. Vi kör vårat eget race, och ingen kan stoppa oss. Vi struntar helt i vad andra tycker, och det är det absolut värdaste man kan göra. Det är hon som har gjort mig såpass säker att jag kan skratta åt mig själv, inte ta saker så hårt och skita i vad andra tycker och tänker. Jag är evigt tacksam för att hon har lärt mig så mycket, utan henne hade jag aldrig varit den jag är idag. 
You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do
Jag är glad som har fått en så bra vän som min Amanda. Jag älskar henne så extremt mycket, och skulle inte klara mig utan henne. Hon är en del av mig, min andra halva, jag fungerar inte utan henne. Det är inget jag bara säger utan jag skulle faktiskt inte kunna klara mig utan henne, hon är hjärtat som pumpar blodet i min kropp så utan henne, ingen mig. 
Wherever you go, just always remember
That you got a home for now and forever
And if you get low, just call me whenever
This is my oath to you

Jag älskar dig Amanda, du är världens finaste vän någonsin. ♥
 
 
 


» P

Åhh finaste kompes!
Du är det bästa jag har, det som får mig kunna vara så jävla taggad så jag bara smäller av, trots att livet hade kunnat vara så tråkigt. Du är den som gör mig glad, den som får mig hoppa upp och ner av glädje för ingenting, den som får mig att skratta mig till träningsvärk för ingenting.
Du är så viktig för mig, den jag ser upp till allra mest och den första jag vänder mig till när livet inte går som det ska. Med dig vågar jag vara alldeles mig själv och dina ord är värda så mycket. När du sa att du trodde på mig så vågade jag faktiskt åtminstone försöka.
Jag klarar mig inte utan dig, du är livsnödvändig för mig. Trots att vi inte har tid så kommer jag bli tvungen att TA mig tiden att träffa dig även hela hösten och vintern, för det går inte annars. Du är vad jag behöver för att klara mig, jag tror ingen utom du KAN förstå hur mycket du behövs för mig och vad ska dom göra?? Nä, precis.
Jag älskar dig Kompis, du är den bästa vän och andra halva jag träffat och någonsin kommer träffa.

2013-08-26 // 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback