Krokodil

Hejhopp!
Igår kväll trodde jag och Carro att vi skulle dö. Jag vinkade till en båt som åkte förbi på floden och då åkte den in till vår brygga. Vi sprang in, verkligen sprang, det måste sett asdumt ut, sen satt vi tryckta mot vår dörr i typ 10 minuter och kollade ut för att kolla om båten var kvar då och då. Det var den. Efter ett tag satte vi oss i sängen. Jag under mitt täcke och vi var så rädda. Och JUST när jag skulle hugga in på min skinkmacka så FUCKING KNACKAR DET PÅ DÖRREN. Vi fick panik och jag skrev till en unge här på facebook även fast jag vet att han bara kan läsa det när han lånar någon utav volontärernas mobil..smart tjej. Vi smög iallafall fram till fönstret efter ett tag och kolla om vi såg någon. Vilket vi gjorde! Det var Dang och Mos(två barn på barnhemmet) som kom för att spela Uno. De brukar smyga ut till vårat hus. Jag blev så sjukt glad när jag såg dem att kramades i typ tio minuter och försökte förklara vad som hänt, men de förstod inte..snälla lär er engelska.
Kvällen slutade iallafall med Uno-spelande och sånt och det var supertrevligt.
Det var min längsta rapport härifrån hittills men jag kände att detta var ganska viktigt...
Hoppas ni mår bra, det gör jag, trots denna nära-döden-upplevelse.
Pussar.

Jag och Dang:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback