Ba ba falang

Hej svennar.
Idag var det Carros sista dag här. Eller hon åker 19.00 imorgon, så hon har ju hela dagen imorgon också, men ändå.
Dagen började med att sitta med massa sovande barn på mig, det är typ det mysigaste som finns, alla ligger i fetaste böghögen. Vid 11 kom det sponsorer som bjöd på god mat. Efter lunchen gick jag och Carro till en liten hamn där vi tog låter över till Amphawa där vi gick omkring ett par timmar på deras floating market. Den var väldigt stor och fin och vi fick med oss lite saker till ungarna, fem ringar till mellankillarna som tycker det är ascoolt, en kortlek eftersom ungarna har tjatat hål i huvet på oss om det, en tröja och en klubba till Aen som fyller 14 år idag och ett par solglasögon till killarna. När vi kom tillbaka till barnhemmet var det nya sponsorer här och de bjöd oss på nudlar, muffins och glass så vi satte oss mätta och belåtna och spelade Uno (ungarna är GALNA i det sen vi kom tillbaka från hua hin med det) med några gullungar.
Nu på eftermiddagen åkte många av dem iväg och badade i en pool i närheten, jag och Carro stannade med de få som var kvar. Jag satt och tog hand om min fina, sjuka Dang.. Sen gick jag och borstade tänderna med killarna, omnomnom. Efter det åt vi muffins med barnen och Oot blev världens gladaste när han fick min sol av socker, aww.. Sen sa vi godnatt till alla och det var väldigt jobbigt eftersom det var Carros sista kväll... Ååh..
Nu duschar hon och jag sitter och dricker cool dricka.
Nu vet ni hur en ganska vanlig dag här på child protection home ser ut.
Pusshej.


Carro på floating market, shiit vad jag kommer att sakna henne! :(<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback