You only die once

Hej världen!
Så jag gick ändå på Karrofesten, det var väl helt okej.
NEJMEN.
Jag och Amaanda missade någon lektion sådär på slutet av dagen och köpte godis istället. Vi fikade också lite och sådär, sen taggade vi sönder!!!! Var även ute på en cykeltur. Vi fixade oss väldigt fina och TAGGADEEEEEE!!!! Vi åkte dit tiiiidigt för att kunna komma in i tid. Amanda tog med sig lagom många vantar och sen for vi iväg. Väl där träffade vi Felicia och Emil. Jag hade en TOPPENSUPERDUPERMEGAPEGADEGASUVERÄNBÄST kväll!! 
Kom hem till Amanda just innan halv tre och då var det fikadags! Ingen aning om när vi somnade..
Idag väckte Amanda mig halv nio när hon skulle till skolan. Jag sov vidare till...jag vet inte när. Är sjukt trött. Skippade första lektionen men tror jag orkar tvinga mig till de sista två.
Ciaokatt.
 


» P

Jag var inte där.

2012-10-06 // 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback