We are under pressure

Hejhopp.
I fredags sov jag, Helena och Amanda hos Manne. Vi kollade på två filmer, myste. sodastreamade O'boy och åt godis! Det var jättetrevlig och mysig. 
På lördagen gick jag och Amanda upp åtta och for iväg till träningen. Det gick bra. Efter träningen kom Helena och Hanna hem till mig. Sedan gick vi ut till en lekplats och träffade Petter och senare åkte vi iväg till Manne där vi träffade Jonte, Felix, Julia, David, Anders, Wille, Hampus, August. Vi hade det väldigt trevligt! Vid halv sju åkte jag och Amanda hem till henne och fikade lite innan vi däckade. Soperdoper kväll!
Idag vaknade vi typ halv två och va ganska aströtta. Har knappt gått upp än... Ikväll blir det barnträning.
Söndagsångest
Ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback