You hit me like the sky fell on me

Hejhopp.
Har haft en superkväll!! Jag träffade Amanda vid 6 och vi åkte till Manne. Han satt och spelade Magic med Anders, Dala och David. Chillade galet. Sen kom Leijen. De gick till affären och jag och Amanda stannade där och dunkade musik typ. Sen kom Arde, och han försökte lära oss spela Magic. Jag tyckte vi var duktiga, han verkade inte lika övertygad..? Efter en lååång stund kom de andra tillbaka och då hade de tagit med sig Julia också. Vi gjorde tacos, jag satt mest och klagade. Sen MAAAAAT. Sen kollade vi på världens askonstigaste och superäckligaste film, usch. Sen spelade vi TV-spel typ.
Nu har jag nyss kommit hem och ska nog sova strax. :)
Tack för en awesome kväll allihopa! :)










HAHAHA BIFFBILDEN!

2012-05-20 // 11:31:07
» Måne

BIFFBILDEN! <3

Moving slowly towards the köttfärs, slowly

2012-05-20 // 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback