Summer of 2012

Jag är så otroligt asövertaggad på sommaren just nu! Jag har bestämt mig för att göra alla dagar minnesvärda och bara vara glad, det är ju sådant slöseri med tid att deppa när det är sommar. Jag ska spendera mer tid med mina underbara vänner än vad jag någonsin har gjort, och vi ska göra de roligaste sakerna som går att hitta på. Jag ska ta minst sjuttiotre miljoner foton och göra massa fina inlägg här på bloggen. Jag ska ha på mig världens chilligaste och fulaste kläder bara för att jag kan, och jag ska strunta i vad andra tycker. Jag ska bada hur sjukt kallt det än är bara för att kunna bli värm av massa kramar efteråt. Jag ska hitta massa ny underbar musik och sjunga för fulla muggar när jag inte har något bättre för mig. Jag ska resa runt, både med mina vänner och familjen och jag ska göra resorna till de bästa någonsin. Jag ska äta hur mycket glass som helst och inte bry mig ett dugg om hur många kalorier de innehåller. Jag ska bo hos min bästa kompis och vi ska vara så mysiga att man dör. Jag ska blåsa upp massa ballonger i olika färger och ha dem över hela golvet. Jag ska få alla mina vänner att må bra. Jag ska skratta tills jag får ont i magen varje dag och de enda tårarna jag ska gråta ska vara av glädje. Jag ska sitta uppe hela nätter med mina kompisar bara för att dagarna inte räcker till. Jag ska klättra på tak och rulla i gräset. Jag ska äta massa pizza och spendera otaligt många kvällar ute på studsmattan med dem som betyder mest för mig. Jag ska lära mig en massa nya saker och bli stolt över mig själv. Jag ska cykla runt hela Örebro, från tidig morgon till sen kväll. Jag ska kolla på molnen och hitta massa figurer som bara jag kan se. Jag ska fira mina kompisars födelsedagar och göra de dagarna till de allra bästa. Jag ska ta alla chanser jag tycker är värda att ta, jag ska inte låta någonting gå förlorat. Jag ska ta vara på tiden jag slipper skolan och ladda upp batterierna så det går bra i höst. Jag ska lyssna på Believe och sätta upp mer Justin Bieber-bilder i mitt rum. Jag ska dansa i regnet och chilla galet i solen.
Jag ska helt enkelt ha den bästa sommaren i mitt liv! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback