I really like you, but I'm scared

Trots hur sjukt rädd jag än är så ska jag kämpa nu. Kämpa för vad jag verkligen vill. Jag vågar nog egentligen inte, men jag släpper alla de där tankarna ett tag. Man vet inte hur saker kommer bli om man inte försöker. Jag orkar inte med rädslan längre, jag orkar inte låta dig veta vilken makt du fortfarande har över mig. Du har skadat mig så länge nu, du har gjort mig så osäker. Jag är inte starkare nu, men jag är fortfarande så mycket starkare än du någonsin kommer bli, smuts!
Så jag har bestämt mig, jag ska våga försöka. Jag är ganska säker på att jag kommer bli minst lika sårad igen dock. Jag är inte bra nog, jag är för misslyckad, för dålig.
Men jag kämpar, jag ska bli perfekt, för dig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback