I'll be there for you cause you're there for me too

Att gå ifrån att träffas i princip varje dag till att ses såhär sällan som vi faktiskt gör, det har krossat mig helt. Det finns ingen att skylla på, aktiviteter och skolan har kommit emellan alldeles för många gånger. Ändå är jag så otroligt glad att vi fortfarande har en så bra relation som vi faktiskt har. Du är, och kommer alltid att vara min bästa vän. Jag vägrar att släppa dig, du är för viktig för mig. Du finns där för mig hela tiden, vad som än har hänt, och jag hoppas du vet att jag kommer göra exakt allt för dig.
Enda sedan de där första dagarna i sexan har jag älskat dig. Jag kommer ihåg när jag satt utanför engelskan och du sa till mig att jag ritade bra, eller när vi cyklade hem tillsammans första gången. Du är en otrolig människa! Även fast det tog ett tag innan du blev en utav mina bästa vänner så fanns det alltid en stark vänskap där. Våra band är för starka, de kommer aldrig kunna brytas.
Vi har gjort så himla mycket tillsammans, och med dig delar jag många av mina finaste minnen. Parken Zoo, läger, sommardagar, skolavslutningar, eftermiddagar i Sörby och mycketmycketmycket mer. De där dagarna har varit bland de bästa i mitt liv, för att jag har fått dela dem med dig. Och vi har ju massa mer planer, och jag tänker inte låta dem vara bara drömmar!
Jag vill att du ska veta att jag verkligen ser upp till dig. Du är en sådan människa som man bara måste tycka om! Du är genomsnäll och har ett hjärta av guld. Din humor är bäst, vi kan skratta åt allt. Du är jättejättejättefin. Du gör mig så sjukt glad. Jag förstår inte hur någon som du kan vilja vara min vän. Du är för bra och förtjänar det allra bästa. Jag är stolt över att få ha dig som min bästa vän!
Jag saknar dig så mycket. Men i sommar får vi ses mer än någonsin, ta igen all tid vi har missat!
Du är bäst.
Jag älskar dig Helena. ♥
















åh gud va due superotroligt underbar och aw!<3 exakt allt du skrev tycker jag, fast om dig, och jag tycker också dete hemskt attt vi inte ses ofta alls nu för tiden... kan räkna upp minnen i åratalsom jag har med dig som är bland de bästa jag har nånsin! jag kommer alltid vara där för dig , och snarare tvärtom, hur du kan vilja vara min vän, du som är så bäst. du är min bv som du varit sen början och det vägrar jag ändra på!

tack, det här inlägget värmde verkligen <3 älskar dig bästa vän, för den du är, för att du alltid finns . 4 ever <3

2012-06-01 // 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback