Young enough to know I can, old enough to know I shouldn't, stupid enough to do it anyway

Jag är inte lika smart som alla andra. Jag förstår inte allt. Allt är inte lika självklart för mig som det verkar vara för er. Jag är väl dum helt enkelt, men jag blir fortfarande lika sårad när jag blir idiotförklarad. Jag är så himla trött på det. Jag ser ingen anledning med att plugga, jag är för dum för att förstå. Jag är så sjukt dum i huvudet och pluggar inte för min egen skull. Har ångest hela tiden, ångest för att jag är en idiot. Jag har misslyckats i skolan, mina kompisar har börjat kalla mig dum och jag själv har aldrig trott någonting annat än att jag är just det, dum. Helt iq-befriad.
Har hur som helst bestämt mig nu. Jag ger upp skolan nu, slutar plugga, misslyckas med allt och slutar som städare eller någonting, det är det bästa jag kan göra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback