I will wait for you, will you wait for me?

Hej.
Dagen började mattenationella. Seriöst döda mig. Det var det värsta jag har varit med om. Började gråta, fick panik. DET GICK VÄRRE ÄN SPANSKAPROVET, helt sjukt...
Slutade iallafall runt 11, åkte hem och pratade med Amanda. Sen pluggade jag lite. Vid halv ett åkte jag och träffade Sonja, Molly och Ebba vid Rosta och sen cyklade vi till stadsparken där vi träffade Hanna och Hanna. Efter ett tag kom Taima också. Det var jättetrevligt! Åkte upp till stan runt tre. Sjöng och blev intervjuad, det var kul, och jag har bäästa sommarjobbet! :D
När jag var klar där träffade jag Viggo. Vi gick och satte oss på en bänk och pratade om allt man kan tänka sig och kollade på ankor och skrattade halvt ihjäl oss. Awesome!
Gick tillbaka till Medborgarskolan vid halv 5 och träffade alla andra som ska jobba samma period som jag. Jag ska spela med en jättegullig tjej som heter Malin, jag är säker på att det kommer bli riktigt bra.
Nu ska jag plugga.
Hejdå.













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback