Thatever

Svarar på frågestunden nu då. Cpfrågor ♥

Vad betyder vän för dig?
Allt. Mina vänner och snälla och trevliga och snygga och därför gillar jag dem.

Läste någon gång att du aldrig har varit utanför Örebro, har du varit det nu?
Annars kan du komma till mig, jag bor Fjugesta, det är jättekul här!
Åh! Nej, jag har faktiskt inte haft chansen ännu, men vill väldigt gärna och jag tycker att Fjugesta låter som ett underbart ställe! Örebro börjar bli så tråkigt då det känns som om jag är fast här. Jag vet några som bor där och alla är hur gulliga som helst.

Har du hört Justin Biebers nya låt "Baby" ? Tyckte du den var bra?
Jag hade varken hört talas om låten eller artisten innan du skrev detta, Skurtohanna, så jag lyssnade! Jag tycker att killen som sjunger var duktig och söt, hoppas han kan bli riktigt känd någon dag. Jag ser fram emot att se alla tonårstjejen flockas kring honom. Låten var ju jättebra, jag gillar både bebisar och rap.

Var ligger chile, och vilket språk talar de där?
Ska nämligen ut och resa lite hade jag tänkt, och du har väl rest en del? Tänkte du kanske visste. :)
Ja, jag reser väldigt mycket, är nästan aldrig här hemma i Örebro! Chile är ett land i Spanien där man pratar chilenska. Hoppas din resa blir trevlig, du kan ju alltid ta en sväng förbi Vietnam när du ändå är i Europa! :)

Kan inte du lägga upp fler covers? Du sjunger så bra!
Annars kan du skriva en egen låt, med temat "Wave of love".
Ha det bra!!¨
Nej, det kan jag inte eftersom jag helt har förlorat min kärlek för musik.
Åh min herre vilket bra tema! Kom du på det helt själv? Jag vill jättejättegärna skriva en sådan låt, jag älskar musik mest av allt!
Tack detsamma Alicia-Blomma.

Om du får välja mellan Plopp eller plopp, vilken är ditt favorit marsvin?
Då måste jag välja Plopp eftersom jag blir ledsen när man inte stavar namn med stor bokstav i början mbooii. :(

Hur många barn ska du ha när du blir stor, och vad ska de heta? Ska någon heta Kiwi?
Jag ska ha asjättemegamånga barn. De ska bland annat heta Hugo, Sopi, Lillie, Malva, Albin och även självklart Kiwi. Det är ett väldigt fint namn.

Vilken är din favorit låt just nu?
Justin Bieber - Turn to you
Justin Bieber - Stuck in the Moment
Cody Simpson - Round of applause
Camp Rock - This is our song
Jag har också alltid älskat låten Baby med Justin Bieber. Har lyssnat på den varje dag i hur många år som helst

Har du anorexi eller har haft ätstörning?
Japp. Jag har alla ätstörningar du kan tänka dig, anorexi, bullimi, hetsätning, fettma och många fler. Min vikt pendlar på allt mellan 12 kg och 750 kg just nu.

Vetu varför jag äter exotisk frukt? ;)
Ja xXx_Sexibooi_xXx, jag vet varför. Men du kan äta hur mycket frukt du vill, jag kommer fortfarande inte vilja suga av dig...

Vad har du för BH storlek?
Det beror på vem som frågar. Om det är min bästa kompis är det typ 60C, men är det en riktig heting är det runt 60F.

Är du på G med någon just nu? ;);););););););););););););)
Ja! Det finns en helt unerbar kille som jag brukar chatta med. Han tänkte bjuda mig på risifrutti och cider, jag är kär i honom.

Knulla?
Alltid redo för dig Dala!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback