My universe will never be the same

Chaaa!
Jag och Amanda la oss liiite senare än planerat, men vi hade kul istället! Hahaha..!
Imorse gick vi upp tiiiidigt då vi skulle vara hos Ebba klockan sju, för en gångs skull var vi faktiskt i tid.
Klockan kvart över sju gick bussen till Eskilstuna (Eskelstuna) och alla mobbade mig för mitt nyfärgade hår... :( Det var en trevlig bussresa iallafall, kommer dock inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Väl framme i tävlingshallen blev det en hel del väntan och så, men jag hade kul iallafall, slapp vara hungrig iallafall! Barnen var helt underbart bra i alla grenar, de har ju trots allt världens bästa tränare. Slutade iallafall med brons och silver i matta och silver och guld i hopp, så sjukt stolt!!! Kanske var det värt alla de där träningarna jag har varit sådär otroligt sur på Kicki, men jag vet inte riktigt... Bussresan hem var mysig, spelade spel med Amanda och Ebba och när vi kom till Örebro åkte vi och köpte godis. Sen åkte jag och Amanda hem till henne och chillade galet!
Det var en awesome dag, även fast jag har världens huvudvärk nu.
CIAO!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback