This has gotta be the good life

Hejhopp!
Har haft två helt sjukt bra dagar! Igår träffade jag Amanda tidig eftermiddag. Vi chillade lite galet, åkte och köpte glass och hade picnik. Asmysigt, och asgott! Sen chillade vi SOPERgalet. Efter det åkte vi till stadsparken och lekte, sen hem och fixa oss lite innan vi stack upp på stan. Damphandlade och åkte hem till Anders där vi träffade Dala och Manne och massa andra trevliga människor. Grillade och pratade där, sedan cyklade vi upp till stan på typ 10 minuter och kollade lite på fyverkerierna. Sen gled vi runt på stan och sen hem till Leijen. Vet inte riktigt när vi kom hem men då kollade vi iallafall på High School Musical och somnade alldeles för sent. Jag hade en helt awesome dag!
Imorse vaknade vi halvsent och jag stressade iväg till Helena för att träffa henne och Hanna! Vi satt och pratade om allt ni kan tänka er. Vi åkte också upp på stan och tog en fika/frukost/lunch/middag på Espresso House. Det var så kul att träffa Hanna igen, Helena också såklart men träffar henne betydligt oftare. 
Vid halv 6 åkte jag till Sörby för att träffa Amanda och vi åkte till Manne och kollade på film med honom, Dala, Anders, Sebastian och David, sedan kikade Julia och Emma in ett tag också. Vi kollade på Mean Girls, och jag insåg att den är typ världens tredje bästa film. Kom ganska nyligen hem och har nyss duschat och ska snart sätta på Sex and the City.
Nu är jag glad.
Vill bara tacka alla som har gjort dessa dagar så himla bra, ni är grymma!
Hejdå.








» Måne

Meangirls in my heart!!!

Asså hur lyckas jag alltid se helt efter ut på alla bilder...

2012-05-02 // 07:19:32

bäst ! <3 Hahaha Manne... ;)

2012-05-03 // 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback