Someday I will be strong enough to lift not one but both of us

Hellå.
Imorse kände jag inte alls för att vakna så jag gjorde inte det. Började dagen med idrott, satt inne och pratade med Amanda hela lektionen! Har annars haft en väldigt seg dag. Flera lektioner som jag gjorde absolut ingenting på och sedan en svenska redovisning jag inte alls var speciellt taggad på att göra... Haha.
Slutade sent och nu ska jag plugga. Den här veckan ska jag satsa på skolarbetet så jag kanske inte kommer vara världens mest sociala, å ni ba k.
Ciaaao!




Målade en bild på mig och några kompisar! :)



» Måne

Fint bild :D gillar din käft extremt mkt! XD

Min tröja är trevlig också! :)

2012-05-21 // 19:33:11

är du och dala tillsammans?

2012-05-21 // 20:53:03
» Dala

Jag älskar min Sidbena! =)

2012-05-21 // 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback