Kill them with your kindness

Hejtyp.
Idag var det världens finaste väder, sjukt chill! Sov aslänge, och sen bestämde jag och Amanda oss för att ta en cykeltur. Vi hamnade på Marieberg. Vi köpte lite hemligheter och ägnade oss åt vår hobby; köpa godis. Vi stannade där ute i ett par timmar, det var awesome. När vi skulle cykla hem gick det assnabbt och vi var soperstolta över oss själva.. Haha!
När vi var tillbaka inne i stan gick jag på fotboll med mamma. Måste erkänna att jag inte kollade så mycket...
Nu ska jag plugga svenska och sam och lyssna på min och Pjongs underbara Spotify-lista! :)
Jag har haft världens bästa långhelg och det gör mig jätteglad. Tack till alla som gjorde den så himla BRA! ♥
Hejdå.

:)





» P

omb bilderna... -.-'



tack för en soperbra dag och långhelg! <3 :D

2012-05-20 // 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback