I've been used by guys, I've been hurt by girls, I've been abandoned by my dad and cursed by the world

20 skolarbeten. Mindre än en månad kvar tills skolan slutar. Jag MÅSTE plugga.
Har panik på skolan, och livet också för den delen. Vill bara försvinna ett tag. Är så sjukt trött på allting, på att behöva låtsas vara glad för andras skull, på kravet att vara perfekt, på att inte kunna må riktigt bra. Lever i en fantasi som säger att om jag fejkar min glädje och lycka så kommer jag nog må bra på riktigt tillslut, men det gör lika ont varje gång jag inser att det inte är sant. Jag måste ta tag i mig själv nu. Jag vet bara inte hur jag ska lyckas när folk tror att man lever livet och är glad, jag gör det ju bara för er skull.
Det är mycket som saknas i mitt liv, men det jag saknar allra mest är dig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback