I know things won't ever be the same with your empty heart and mine full of pain

Hejtyp.
Idag åkte jag till Oscaria vid fem för att hjälpa till att flytta redskap därifrån till idrottshuset då det är tävling imorgon och söndag. Jag cyklade till Oscaria men åkte bil ner till idrottshuset och stannade där några timmar. Sen tänkte jag och Amanda att vi skulle ta oss tillbaka till Oscaria, men det fanns INGEN vi kunde åka bil med, och lata som vi är orkade vi inte gå dit. Vi slog oss ner på trappan och väntade på att någon skulle komma och fråga om vi ville ha skjuts och varje gång någon kom ut genom dörren satt vi och halvskrek "Jag vill heeeem..!". Slutade iallafall med att vi faktiskt fick gå... Skräckupplevelse.
Nu ska jag sätta på någon film och gosa ner mig i sängen. Är trött ikväll så plugget får vänta lite. Imorgon ska jag upp tiiidigt, men det blir kul.
Ciao.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback