I can put my arms around the emptiness I found

Hejtyp.
Igår kväll kom Amanda hit. Vi åkte upp på stan och köpte lite goda saker och sen satte vi oss på en sten och åt mat. Myspys. Efter det åkte vi hem till David, sen kom även Anders, Dala, William och Leijen. Vi kollade på ESC 2012 och jag och Amanda hejade ihjäl oss på Loreen. Nej, jag gillar fortfarande inte låten. Kul att hon vann iallafall, och att Danny suger. Vi kollade också på en jättetrevlig film. :) Jag och Amanda kom hem till mig runt tre(?). Sen sov hon här. Imorse vaknade vi försent, men det är lugnt.
Idag har jag firat morsdag. Det var kul! Fick lite smink och sådär. På eftermiddagen har jag och David pluggat. Det har gått riktigt bra faktiskt.
Om jag inte har alldeles för mycket plugg att göra ikväll har jag nog trevliga planer.
Ciao.



Amanda med sin exlusiva drink!



Tog även ut mina älskade små grisar idag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback