Holding my breath half to death

Hej!
Jag skulle haft terminsredovisning på sången imorse, men klarade inte av att ens gå dit. Började med matte kvart över tio istället. Hade en lång håltimme efter lektionen, så jag och Amanda åkte hem till mig och sen roade vi oss lite med vår hobby! Åkte sedan tillbaka till skolan och fixade lite. :)
Efter skolan åkte jag hem i typ fem minuter innan jag åkte iväg till Dala. Träffade även Anders och Leijen där. Senare kom även Julia, Amanda, David och Wille! Vi gick över till Manne en kortis, och gjorde P... Haha. Sen gick vi över till Dala igen och gjorde hela alfabetet. Superkul! Vid åtta åkte jag, Amanda, Anders, Leijen och Wille till Tullängen där Anders och Wille skulle ha någon redovisning. De var jätteduktiga. Vi åt där också, gratismat!!! Sen åkte Amanda hem till sig, och de andra följde med hem till mig. Vi stod ute och pratade någon timme innan vi bestämde oss för att gå in. Chillade galet och spelade Magic. De har nyss dragit och jag ska plugga lite. :)
Awesome dag!
Laddar upp bilder imorgon. :)
Chuchu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback