Forelways

Chabba.
Igår chillade jag galet hela förmiddagen. Spelade töntiga spel och lyssnade på fräsig musik. På eftermiddagen kom Amanda hem till mig. Vi hoppade studsmatta och åkte till stadsparken och snodde böcker. Sen åkte vi hem och åt och fixade lite innan vi cyklade hem till David där vi kollade film med honom, Anders, Dala och Leijen. Det var sopertrevligt! :) Kom hem vid halv två efter världens läskigaste cykeltur... När vi kom hem till mig åt vi godis och spelade Rumble. Somnade sent någon gång med vaknade ändå tiiidigt imorse, awesome. Idag var vi på stan och biltema och sådant och sen klippte vi i kläder. Nu är jag hos Dala. Vi har precis ätit och ska nog till Manne strax. Sover här inatt, blir bääst! :)
Hejdå.


» P

åhh du är bäst! :)

kul bok osv..

forelways<3

2012-05-19 // 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback