Everybody's changing and I don't feel the same

Hejj.
Började dagen med spanska prov, det gick faktiskt inte alls bra. Som tur var så hade vi ju iallafall min favoritlärare. Efter provet hade vi håltimme så jag och Amanda gick till Rosta gärde och chillade galet i det fina vädret! Det var awesome. Hade även samprov idag, och det gick bra..! Glad typ.
Vid fyra åkte jag hem till Helena och vi försökte hitta till John Bauer, vi hittade dit efter inte alltför många problem. Träffade supersaknade fina Mirre där. Hon fotade oss, vi kände oss jättefina... Hahaha!
Nu ska jag plugga, fail. Imorgon har jag bara två lektioner och sen är det äntligen heeeelg! Chillidill.
Hejjdå.


Bra att jag inte ser drogad ut iallafall!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback