I could hold you for a million years to make you feel my love

Hej.
Jag och Amanda har flyttat nu, galet..! Vår lägenhet är det bästa jag vet just nu!
I fredags eftermiddag åkte jag dit. Vi packade upp och hade oss i otroligt många timmar. Kollade även på Jump in två gånger, den var nog bra, haha. Somnade tiiidigt på morgonen, det var awesome!
Vi vaknade, tro det eller ej, ganska tidigt. Åt lyxig frukost och sminkade oss knappt alls innan Amandas mamma kom och hämtade oss och vi åkte ut på shoppingrunda i hela Örebro. Vi köpte massa vuxna saker, typ tvål och en tandborstmugg, fettttt. Sen köpte vi lite godis. Sen hämtade vi lite saker, och sen städade vi som tusan! Det går knappt att förstå hur otroligt mycket vi städade. Panik. Vid halv åtta tyckte vi att våra kompisar skulle komma, men nej det ville inte de. Leijen kom iallafall då, och det var ju jättetrevligt. Jag och Panda panikade och det blev ju inte bättre när de andra ringde och drev med oss, då blev vi faktiskt lite ledsna. En timme för sent kom Dala, Anders, Arde, Wille och David. Vi lekte med ballonger och åt godis, det var gotttt. Sen kollade vi på Over the hedge. Efter filmen chillade vi typ, var ute och försökte fånga godis i munnen som andra kastade från balkongen, pratade och sådant. Sen gick vi ut på promenad. Typ alla splittrades och det slutade med att jag gick med Arde och Leijen. Det var mysigt, även fast det var askallt. Vi kom tillbaka lite tidigare än de andra, var ganster, och sen kom de med en trevlig kille som hette Jonte. Åt godis, och spelade gitarr, sen drog Anders, David, Dala och Wille. Spelade mer gitarr och de som kunde spela var asduktiga! Vi kollade på Never say never!!!! Sen kom mina puppy eyes till användning. Sen pratade vi och la stolar på Jonte som sov. Vid 6-halv 7 någon gång drog Arde och Leijen stack just efter. Vi fixade oss och så innan vi väckte Jonte. Kom i säng runt halv 8 och somnade långt ifrån direkt... Jag hade en toppenkväll!
Imorse väckte min underbart fina kompis mig med frukost på sängen! Blev så glad. Satt och pratade om allt i någon timme innan vi städade och pluggade och sådant där som man gör när man måste ta eget ansvar. Sen fick vi sms och panikade. Vid halv fem kom Anders, Manne och Dala hem till oss. De spelade kort och åt godis och lyssnade på musik. Sen kom David också. Vet faktiskt inte riktigt vad vi gjorde. Chillade typ. Manne försvann ett litet tag, men han kom tillbaka så det är lugnt. Lekte lite. Vid halv 12 åkte jag hem hit till mamma...
Nu är det lite blandade känslor. Är glad, ledsen, har ångest, hatar och älskar livet.
Lägenheten är det bästa som har hänt mig typ. Vi har världens bästa tak. Okej.
Kände att jag ville skriva allt man kan tänka sig.
Hejdå.


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback