You can't fly unless you let yourself fall

Om några få timmar åker jag iväg till Arlanda för att fortsätta mot Italien. Jag åker med Amanda, vi har massa planer, mat och godis och jag ska träna vilket jag inte har gjort på ungefär ett halvår. Jag borde vara så sjuuukt taggad, men jag vill verkligen inte åka. Dock är jag medveten om att det inte blir bättre än vad jag själv gör det, så nu tänker jag om och taggar som bara den! Det kommer bli BÄST. Jag har nyssnyssnyss börjat packa, jag är ute i god tid och sådär... Slänger bara ner allt jag hittar i väskan och hoppas att jag får med mig det allra viktigaste. 
Jag är trött och hungrig, men det är bra. Så fort jag har satt mig på bussen upp mot Stockholm ska jag och Pjong börja äta, och vi tänker inte sluta förens maten är slut, bottenlösa. När vi är framme i Italien ska vi åka buss i 1337 år så då ska vi sova. Förberedda tjejer.
Jag kommer sakna alla mina underbara, fina vänner så himla mycket. Det är bara en vecka, jag brukar vara borta längre, men jag har aldrig varit tightare med mina kompisar. Ni är så bra, alllihopa. 
 
MAT.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback