The history books forgot about us and the Bible didn't mention us, not even once

Jag hade sådan otrolig panik över att jag inte skulle klara skolan. När det var tre veckor kvar av terminen hade jag över tjugo arbeten kvar att göra och det fick mig att inse att jag aldrig skulle kunna klara av det. Under de där tre resterande veckorna pluggade jag iallafall ihjäl mig, men det hjälpte inte. När det blev sommarlov hade jag fem arbeten som jag inte var klar med, men jag bestämde mig för att tenta upp de ämnena nästa termin. Några dagar in på lovet ringde skolans studievägledare till min mamma och berättade att jag hade klarat alla ämnen. Självklart blev jag jätteglad, men jag undrar också hur många av de där uppgifterna som jag hae kunnat strunta i att göra.. Hur som helst firade jag och Amanda detta genom att riva sönder historiaboken, flera hundra sidor och det kändes så bra! Vi planerar att göra samma sak med spanskaboken och matteboken, och sen elda upp allt. Kalla oss omogna om ni så vill, men ibland behöver man faktiskt få göra sådant.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback