Life sucks, then you die

Hejchuu.
I torsdags träffade jag Malin och vi spelade igenom de flesta låtarna för sommarjobbet. Upptäckte också att vi bor typ grannar, ahchill. På kvällen kom Dala, David och Anders över, det det nice. Sen myste jag och Amanda ihjäl oss. Vi skulle sova tidigt, vi gjorde typ det.
I fredags tog min lilla Dala studenten! Grattis igen! :D Jag och Amanda gick upp tidigt och fixade och sen ghick vi till Tullängen och träffade våra snela kompisar lite sen sprang vi och gick och chillade och sov i gräset. När vi kom tillbaka satte vi oss på nästan-balkongen och åt godis och planerade sommaren! Sendan åkte vi iväg till Leijen och firade honom lite och träffade hans sopersöta kusiner. Och åt tårta, omnomnom. På kvällen var jag och Pjong patetiska på stan, senare kom Leijen och Gustav, och ännu senare Anders. Det slutade med att Amanda somnade i soffan, Leijen i en stol och jag och Anders i sängen. Vi vaknade ganska tidigt och då kom Dala och David över.
Nu är jag hos David med Amanda, Dala, Leijen, Wille, Arde och Anders. Vi har kollat på någon bangla film och ätit en asabasastor hamburgare.
Laddar upp bilder när jag är hemma.
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback