I guess I'll never get to call you mine

Chacha!
Igår var jag på möte, det var asjobbigt och ganska segt... Men är lite taggad på att jobba nu iallafall! På kvällen sprang jag Vårruset, tjugosex minuter och jag är nöjd. Efter loppet åkte jag hem till lägenheten. Jag och Amanda åt och vid elva kom Anders, Dala och Leijen. Sen kom David också. Vi kollade på TV och vid tolv skulle Leijen hem och äta. Då kollade vi på Mean Girls 2 och den är verkligen inte bra. Så dålig att Anders somnade till och med... Dala och David drog vid två och Anders sov kvar här. Lurade honom lite och det var soperkul! Jag och Amanda satt och pratade i trapphuset för att inte störa och vi gick och la oss i soffan runt sex. Vaknade vid nio och åt frukost innan vi följde Anders till skolan. Sen åkte vi upp på stan en snabbis och sen hem och soooova. Sov typ två timmar sen kom Dala, Anders och Julia. Vi har spelat ps2 och nu sitter vi och myser lite här inne och det ösregnar ute. Chill!
GRISMAKT! För jag bryr mig och sådär...
Ciao.
:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback