You can't expect me to be fine, I don't expect you to care

Hejjj.
Igår kväll träffade jag ju Amanda och Maja, vi spelade massa musik och det var så kul! :D Vi åkte också och köpte lyxglass och massa läsk. Efter det åkte jag till Sebbe och vi cyklade till Dala, sen satt vi i Dalas källare och kollade på när David och Anders spelade Magic. Sen fick de för sig att åka till kalkbrottet. Jag, Sebbe, Anders och David tog bussen och Dala, Manne, Lukas och Billy cyklade. Vi som åkte buss fick typ gå aslångt, men jag fick skjuts av Manne så det är lugnt. Vi satt och pratade ganska länge innan de andra kom fram till kalket, fett najs.
När vi var inne i stan igen var jag tvungen och göra något riktigt jobbigt.
Kom till Amanda runt halv tre och då började vi städa. Det var den äckligaste o0ch roligaste städning jag någonsin har varit med om. Höll på och skratta ihjäl mig typ tusentals gånger, haha! Duschade med kläderna och tvättade både mattor och skåp. När vi var klara satte vi oss och kollade på Friends med chokladbollesmet, te, läsk, glass, popcorn och choklad! Awesome. Dygnde och vid tjugo i tio drog jag upp på stan och sen hem...
Nu ska jag packa det allra, allra sista..!
Ciao.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback