With every move my whole world shakes

Hejchu.
Den fina sagan i inlägget innan detta är skriven av Anders, Sebbe och David och nej, jag förstår mig inte heller på den. 
Andra dagen på jobbet idag. Det är verkligen jättekul! För er som inte vet det så sommarjobbar jag som sommarmusikant vilket innebär att man åker runt på olika ålderdomshem och sjunger. Jag spelar tillsammans med Malin och idag har vi haft två spelningar, en på 45 minuter och en på 30. Just nu har vi lunch i två timmar så därför sitter jag i lägenheten och dricker te och äter pannkakor.
Ikväll ska jag göra någonting som jag känner att jag kommer att få ångra, men det är något jag måste göra, för min skull, och för andras. Det känns lite jobbigt.
Tjadå.
286 DAGAR KVAR!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback