We only got 86 400 seconds in a day to turn it all around or throw it all away

Hejchu.
Igår var jag alltså i Nora och badade med några trevliga människor. Vi hade jättetrevligt och det var faktiskt inte superduperkallt i vattnet. När vi va rklara på stranden åkte alla utom jag och Anders bil in till "stan", vi gick istället, det var trevligt. Inne i "stan" åt Anders och Wille pizza och vi andra åt glass, omnomnom! Vi åkte hem runt åtta någon gång tror jag. 
På kvällen åkte jag och Amanda till McDonalds, såå länge sen! :o Åt biggiemiggiemac och det var asabasagott. :) När vi hade ätit klart cyklade vi iväg till David och kollade film med honom, Anders och Jonte ett litet tag. Följde Jonte hem sen. Somnade astidigt, men var död i morse...
Idag har jag jobbat. Sex spelningar (?!), men det gick bra. På lunchen åt jag och Christoffer i Amandas lägenhet och sen kollade vi på barnkanalen och skapade musik. Idag var även Malins sista dag på jobbet eftersom hon ska iväg på Bruce Springsteens konsert imorgon. Så glad att jag har lärt känna henne, vi har haft jättekul tillsammans! :)♥
Nu håller jag på och packar lite...
Ciaodå.
Nora! Mer bilder kommer nog senare.
Donkefinken!
Christoffer och Malin igår. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback