Sometimes we have no choice but to walk away

Igår jobbade jag ute i Mellringe, det var kul och gick bra. 
På eftermiddagen träffade jag Manne och Helena. Vi kollade i gymnasiekatalogen och pratade och sådär. Sen gick vi ut och åt upp hela Mannes trädgård, massa mums. Vi tog också massa bilder och hoppade runt. Vi försökte även busa med Dala, vi failade så vi hälsade på honom istället. Han spelade LANade med Billy, Sebbe och Anders. När vi varit där ett tag åkte jag, Helena och Manne vidare till lägenheten, sen satt vi+Amanda där och pratade i några timmar, jättetrevligt! På kvällen gjorde jag och Pjongfjong chokladbollar, kollade Friends och sov. :)


» Måne

Fab händer med Helenas ben när hon cyklar? XD

2012-07-22 // 03:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback