Some things we don't talk about, rather do without and just hold a smile

Hallååå.
Igår hade jag en dag som var både toppen och botten. Enough said.
Idag vaknade jag tidigt och låg kvar i sängen i någon timme och lyssnade på underbara Justins röst innan jag beslöt mig för att faktiskt gå upp och göra någonting av dagen. Åkte upp till Karlslund och sprang, en mil, sen åkte jag hem och duschade och fixade mig. Vid lunch gick jag och mamma upp på stan. Blev lite småsaker inhandlade och sedan begav vi oss till Wayne's och fikade. Kom hem för inte alls länge sen. Har än så länge haft en trevlig dag och ikväll ska jag på bio och efter det träffa min underbara, saknade Amanda!
Ciao.
282 DAGAR KVAR!!
Plopp ville säga hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback