It's hard to remember the people we used to be

Chuuchuu!
Igår kväll åkte jag och Amanda iväg till Manne på kvällen och grillade med honom, Anders, Sebbe och Wille. Dala och Tobias kom också förbi ett tag. Vi gick ut på promenad och satt ute och pratade och gick ännu mer. Det var trevligt, har lite bilder som jag förmodligen laddar upp senare. 
Idag har jag och AManda sovit, och kollat Friends. Åkte även och handlade och lagade massa mat. Jag tog en paus och åkte hem hit till mamma och ska strax tillbaka igen! :)
För ett år sen hade jag och Amanda varit på Primark, och jag hade köpt mitt Justin Bieber-linne, den första saken jag köpte med Justin. Längtar tillbaka så sjukt mycket... ♥
Farväl.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback